Thursday, June 10, 2010

Alhamdulillah..



~~ukhwah fillah~~

Alhamdulillah, lafaz syukur saya rafakkan kesyukuran buat Rabbul Izzati..
alhamdulillah teramat, timbunan kerinduan saya akhirnya terubat.

saya tenang kerana masa2 saya diisi dengan undangan sebagai fasilitator di merata tempat,menyudahkan tanggungjawab sbagai pimpinan yang telah lama ditaklifkan. Kadang2 bila mana saya merungkai kembali masa yang berlalu 'deras', terlalu banyak kesilapan dan lagho yang saya 'fe'el'kan. Allah.. saya kerugian dari sudut masa. keperibadian muslim yang kurang kualiti!

saya bermuhasabah dan berazam kembali. cuba menggunakan sebaiknya masa yang ada, lambakan buku yang masih tidak terbaca, amalan2 sunnah yang tidak di'praktikal'lkan lagi.InsyaAllah..iltizam harus disemat.

wsalam,

No comments:

 

WarDaTuL sYauQa Copyright © 2009 DarkfolioZ is Designed by Bie Blogger Template for Ipietoon
In Collaboration With fifa