Monday, October 19, 2009

Update lah blog.. ("-)

Assalamualaikum wbt..

Sudah beberapa kali saya diasak untuk mengupdate blog . Baik sahabat2 yang kerap berkunjung ke DQ. Darul Qatrunada ni mahupun adik2 yang kerap saya betemu di musolla. Apatah lagi saya seolah2 di desak untuk terus melontarkan penulisan dan idea di blog yang gelap maya ni. Seronok membaca kata mereka. Adakalanya saya juga digelar ber’jiwang’ dalam penulisan. OPS….!!! No, no, no…!


Tak tahu nak kata apa(dah kene pakse update blog. Esok Test….!!!!!)


Buat institusi kunjungan yang sentiasa bertandang ke DQ, moga kalian sentiasa dirahmati kerana Allah. Sahabat2, adik2, maaf dengan teratak buruk milik kak hafsah dan kak mida ni membuatkan kalian kurang selesa. Maaf andai ada sekelumit perbuatan dan perkataan yang menyinggung perasaan. Kehadiran kalian cukup membuatkan hati kami gembira dan sentiasa terbuka menerima kunjungan.


Kecoh giler kadang2 bilik ni, adakalanya mungkin menimbulkan kepelikan dikalangan jiran2 JPK yang lain. Tak peliklah kalo ukhwah kita dipandang pelik, sebab memang pelik bagi yang tak pernah merasainya. Kalau nak terserempak tu, satu batu dah cam sape orangnya. 200 meter dah angkat tangan, panggil nama..!! dari tingkat 5 ke ground flow, adik2 boleh jerit panggil kakak yang lalu dibawah. Orang2 tepi ni memang pandang peliklah.


If A nak beli makanan? Si A Tanya B nak makan apa, B Tanya C pulak nak makan apa, then C Tanya D pulak nak beli apa..hingga abjad seterusnya. Bimbang sahabat2 lain tak makan lg agaknya. Huhu sampaikan ada sahabat ni balik denga tangan yang tak cukup nak pegang makanan, untuk sahabat, sanggup sahaja..
Kongsi masalah? tak payah nak katala..boleh kata takde rahsialah antara kami, ada kot.. ckit.


Er.. ok lah tu. Kira update blog jugaklah ni kan.
Sekadar memenuhi permintaan.. (^-^)

Asif setiap kekurangan..

Hafsah Waqafan


No comments:

 

WarDaTuL sYauQa Copyright © 2009 DarkfolioZ is Designed by Bie Blogger Template for Ipietoon
In Collaboration With fifa