Friday, December 23, 2011

YaAllah, rahmati usiaku

Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah..





“Ya Allah, panjangkanlah usiaku, agar lebih lama aku mentaatimu.

Jadikanlah kehidupan ini sebagai ladang, moga diakhirat kelak dapat ku kutip hasilnya.

Ya Allah, tambahkanlah amalan ku disaat bertambah usia ku.

Sebagai tanda cintaku kepadamu,

Ya allah, engkau tidak mensia-siakan segala usahaku untuk mencari haruman bau syurga mu,

Tempat rehat yang abadi untuk selamanya..”

YaAllah, kurniakan aku umur yang mampu membuatkan mak dan ayah tenang dan berbahagia dengan kehadiranku.

Seawal pagi saya dkejutkan dengan pelbagai kejutan



Terima kasih adik-adik 'sharing is caring' Adibah, Achik, Ucu, Alang, Along, Uda, Wani, Ana, Bubu, (nama-nama samaran) untuk kejutan wish birthday seawal jam 1 pagi hingga membuatkan saya terharu menitiskan air mata..

Terima kasih men'comot'kan muka akak dengan krim yang lazat jika dimasukkan ke dalam mulut.

Dinding facebook saya dipenuhi ratusan ucapan selamat. Hadiah-hadiah dari sahabat, adik-adik. Terima kasih untuk semua ucapan, doa yang kalian titipkan.
Moga Allah merahmati usia saya.. Ameen.

2 comments:

slaveofALLAH said...

Dah tua dah sahabat sy nie... :)

'Hafsah' said...

Muda dari awak.. ^_^

 

WarDaTuL sYauQa Copyright © 2009 DarkfolioZ is Designed by Bie Blogger Template for Ipietoon
In Collaboration With fifa